+34 972 136 057
Informació: 972 136 057
Atenció Comercial: 932 041 041
Escola d'Esquí - Alta Vall del Ter: 619 205 565
Escola d'Esquí - Guies Nordsud: 636 121 505
Escola d'Esquí - Setcases: 621 256 528
Escola d'Esquí - Vertical Emotions: 629 216 507

Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (17)
  • Activitats (2)
  • Estació (13)
  • Serveis (9)
  • Reserves (2)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    L'estació de Vallter es troba a la comarca del Ripollès dins el municipi de Setcases.


    Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació i del punt d’atenció al client?

    L'estació  de Vallter obre el Telecadira  a les 10.00 h i tanca a les 15.00 h. L'horari d'atenció al client és de 09.00 h a 15.00 h.Trobareu tota la informació a horaris.

  • 3. Quin és l’horari del Telecadira?

    Del 10.00 a 15.00h. El darrer viatge és a les 14.45 h

  • 4. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Per dipositar o sol·licitar els objectes perduts a l'estació de Vallter us heu de dirigir al Punt d'Atenció al client, a l'edifici de la cota 2000. Per a qualsevol consulta, podeu trucar al telèfon d'atenció al client 972 13 60 57 o bé enviar un correu electrònic a [email protected].

  • 5. Quins serveis puc trobar oberts a l'estació?

    Pots trobar els serveis de restauració, la botiga d'esports i lavabos públics:

    Bar-Cafeteria La Portella de 10.00 a 17.00 h. La Cafeteria Marmotes de 10.00 a 14.30h i la Foodtruck de 11.00 h a 17.00h. Botiga d'esports: de 10.00 a 15.00h. Lavabos públics: de 10.00 a 15.00 h.

  • 6. Es pot accedir a l’estació amb transport públic?

    Durant la temporada d'estiu no es pot arribar a l'estació amb transport públic. Per accedir-hi, cal agafar un transport privat.

  • 7. On es troba el punt d'atenció al client?

    Per informació sobre les rutes i el telecadira haureu d'adreçar-vos al punt d'informació de l'edifici situat a peu de pistes. Les peticions també es poden fer a través dels telèfons o correus electrònics indicats i al web.

  • 8. Quines activitats es poden fer en família amb nens petits?

    Les activitats idònies per a fer amb la familia o els nens petits són: Visita del naixement del riu Ter amb Telecadira, visitar les runes de l'antic refgui de muntanya d'Ulldeter, i activitats de senderisme i natura... Podreu consultar més a la pàgina específica d'activitats del lloc web.

  • 9. El meu primer dia a Vallter

    a) Arribar a Vallter
    L'Estació de Vallter es troba a la comarca del Ripollès dins el municipi de Setcases. Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

     

    b) Comprar el bitllet del Telecadira

    A la màquina Kiosc o a Taquilles

     

    c) A tenir en compte
    Us recomanem dur roba adaptada a les condicions meteorològiques (cal tenir el compte que a l'alta muntanya el temps és canviant i pasem de tenir sol a estar núvol amb forta baixada de temperatures ), cal anar preparat amb roba d'abric. També recomanem portar ulleres de sol i protectors solars per a la pell.

  • 10. Puc aparcar la meva autocaravana a Vallter?

    Sí, pots aparcar l'autocaravana als aparcaments de Vallter. Sempre tenint en compte recollir les teves pròpies escombreries i cuidar l'entorn.

  • 11. Condicions generals aplicables a les reserves

    Podeu consultar les condicions d'ús de compra de productes al següent enllaç.

  • 12. Quines zones de pàrquing trobaré a l'estació?

    Vallter disposa de 6 zones de pàrquing amb capacitat per a uns 950 vehicles.

  • 13. M'agradaria treballar a Vallter. Com ho puc fer?

    Les convocatòries de feina de Vallter es publiquen a l'apartat "Vols ser FGC?" del web corporatiu d'FGC. Si no hi ha cap convocatòria activa, hi podràs enviar el teu currículum vitae i informar-nos del teu perfil i experiència. En cas que es convoquin noves places de feina per a les quals el teu perfil sigui adequat, contactarem amb tu.

     

    Si vols treballar a restauració, cal que contactis directament amb l'empresa que ho gestiona.

  • 14. Què és el suport recarregable PiriNeu365 i com puc adquirir-lo?

    És una targeta recarregable vàlida per a l'estiu i per a l'hivern: Trobaràs tota la informació aquí.

  • 15. Puc utilitzar la targeta PiriNeu365 per carregar el bitllet del Telecadira a l'estiu?

    No, no es pot carregar durant l'estiu

  • 16. Puc pujar al telecadira amb nadons?

    Per pujar al telecadira amb nadons, caldrà signar obligatòriament un document de descàrrega de responsabilitat a l’oficina d’informació abans d’accedir-hi. Cal que el nadó també viatgi amb tiquet (gratuït).

  • 17. Puc pujar el meu gos al telecadira?

    Tots els usuaris que vulguin accedir amb un gos de menys de 10kg hauran de signar un document a l’oficina d’informació.

FGCALTRES WEBS D’FGC TURISME
Reservar a Vallter
Top
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i el correu electrònic per consultar la seva reserva i poder cancel·lar-la o modificar-la.